«Αν θέλεις να δεις που είσαι τώρα, κοίτα τι έχεις κάνει. Αν θέλεις να δεις πού θα είσαι, κοίτα τι κάνεις τώρα».

Ο «Φαρμακευτικός Κόσμος» ξεκίνησε ως ιδέα στο φαρμακείο του Τάκη Χονδρογιάννη στο Νέο Ηράκλειο Αττικής, ιδρυθέν το 1978.

Εμφανίστηκε τον Απρίλιο του 1989 ως εκδοτική εταιρεία με την κυκλοφορία του ομώνυμου περιοδικού. Φιλοδοξία του ήταν να προσφέρει στον Έλληνα φαρμακοποιό επιστημονική και επαγγελματική ενημέρωση και κατάρτιση, αντάξια της υπεύθυνης θέσης του στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, προβάλλοντας και ενθαρρύνοντας παράλληλα την αξιόλογη επιχειρηματική, κοινωνική και πολιτιστική του δράση. Η αποδοχή αυτού του εγχειρήματος και η αναγνώριση αυτής της προσπάθειας από τον κόσμο του φαρμάκου ήρθε γρήγορα και επισφραγίσθηκε με την ανάδειξη του «Φαρμακευτικού Κόσμου» ως του πρώτου σε αναγνωσιμότητα φαρμακευτικού περιοδικού ανάμεσα στους 10.000 Έλληνες φαρμακοποιούς.

Από το 2001, η εταιρεία εκδίδει επιστημονικά βιβλία, εγχειρίδια και βοηθήματα για τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση του επαγγελματία της υγείας και τη διευκόλυνση της καθημερινής πρακτικής του στην πρωτοβάθμια περίθαλψη. Βιβλία όπως τα «Επί του εργαστηρίου», «Αντιμετωπίζοντας τις αλληλεπιδράσεις φαρμάκου», «Φαρμακολογία στην πράξη» κ.ά., έτυχαν θερμής υποδοχής από τους υγειονομικούς επιστήμονες καταγράφοντας ιδιαίτερα υψηλές πωλήσεις.

Από το 2002, ο «Φαρμακευτικός Κόσμος» ξεκινά να παρέχει σε εταιρείες και επαγγελματικούς φορείς που δραστηριοποιούνται στον ιατροφαρμακευτικό κλάδο υπηρεσίες προώθησης και διαφήμισης.

Αρχικά διευρύνοντας την εκδοτική του δραστηριότητα με εταιρικά και επαγγελματικά περιοδικά και άλλα έντυπα μέσα και στη συνέχεια  αναπτύσσοντας ηλεκτρονικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Παραδείγματα της έντυπης δραστηριότητας υπήρξαν το τριμηνιαίο περιοδικό «Ελιξίριο», ένθετο με τη Σαββατιάτικη «Ελευθεροτυπία» (2005), η μηνιαία «Εγκύκλιος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής» (2008-2012), το τριμηνιαίο «Δελτίο Νοσοκομειακής Φαρμακευτικής» της Π.Ε.Φ.Ν.Ι. (2009-2013), το ετήσιο ημερολόγιο του Φ.Σ. Αττικής (2010-2012),  το μηνιαίο έντυπο Newsletter του ΠΡΟ.ΣΥ.ΦΑ.Π.Ε. «ΣΥΝθεση», το τριμηνιαίο περιοδικό «Frezypedia» της εταιρείας Frezyderm (2013-) κ.ά.

Παραδείγματα της ηλεκτρονικής δραστηριότητας υπήρξαν οι ιστοσελίδες, τα e-shops και οι καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που σχεδιάστηκαν, μελετήθηκαν και κατασκευάστηκαν για λογαριασμό επιχειρήσεων της φαρμακευτικής αγοράς και φαρμακείων, μια δράση που συνεχίζεται με επιτυχία μέχρι και σήμερα.

Στον παρόντα χρόνο, το ειδησεογραφικό site «www.f-kosmos.gr» αποτελεί σε καθημερινή βάση την πιο άμεση και έγκυρη πηγή πληροφόρησης σε θέματα φαρμάκου και υγείας.

Το 2010 είναι ο χρόνος για ένα ακόμα σημαντικό «ηλεκτρονικό» εγχείρημα για τον «Φαρμακευτικό Κόσμο», την F-anazitisi. Η F-anazitisi είναι μια καινοτόμος διαδικτυακή βάση δεδομένων για το φάρμακο και την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, που προσφέρει στους συνδρομητές της/επιστήμονες της υγείας τη δυνατότητα της συνεχιζόμενης και δια βίου εκπαίδευσής τους και την κατάλληλη συμβουλή για την υποστήριξη του ασθενή.

Σήμερα, ο «Φαρμακευτικός Κόσμος» αναπτύσσει διαρκώς τη δράση του στα νέα πεδία των υπηρεσιών υγείας και της φαρμακευτικής αγοράς.

Υποστηρίζει κάθε του ενέργεια σε αυτόν τον απαιτητικό, δύσκολο αλλά και πολλά υποσχόμενο τομέα του φαρμάκου και της υγείας, επενδύοντας στο εξειδικευμένο προσωπικό, την  εμπειρία και τεχνογνωσία του για το φαρμακείο, τον φαρμακοποιό και τους πελάτες/ασθενείς του.

Βασική προτεραιότητα και κεντρικός στόχος συνεχίζει να είναι η παροχή προϊόντων και υπηρεσιών που να χαρακτηρίζονται από αυτό που ήταν, είναι και θα είναι πάντοτε το DNA της εταιρείας: η πρωτοπορία.